Jedną z najnowszych i najprężniej rozwijających się, światowych modowych marek, jest Elisabetta Franchi. Brand powstał we Włoszech, w 1996 roku, a jego założycielką była Elisabetta Franchi, młoda, niepokorna projektantka, ukierunkowana na kobiecy design. Salony Franchi można obecnie znaleźć w wielu miastach na całym świecie, w Paryżu, Mediolanie czy Dubaju. Co warto wiedzieć o tej włoskiej marce?

Franchi, czyli kobiecość

W kolekcjach Elisabetty Franchi na pierwszy plan wysuwa się kobiecy wdzięk, subtelność, zmysłowość oraz szyk. To linie ubrań, dedykowane dojrzałym kobietom, świadomym piękna własnego ciała. Włoska projektantka wyspecjalizowała się w tworzeniu doskonale dopasowanej odzieży, dzięki której kobieta może wyeksponować swój biust, talię, brzuch lub nogi, a także ukryć wszelkie mankamenty.

Ponadczasowe stylizacje Elisabetty Franchi sprawdzają się na zarówno podczas wieczorowych gali, jak i na rodzinnym obiedzie bądź w pracy. To połączenie klasyki z nowoczesnością, w którym surowa czerń łączy się z bielą, pastelowym różem czy głęboką zielenią. W ciągu 20-letniej historii marki niezmienne pozostały charakterystyczne wydłużające sylwetkę kroje, uwielbiane przez wymagające klientki.

Sklepy Elisabetty Franchi w Polsce

W Polsce Elisabetta Franchi – franczyza jest organizowana przez agencję modową GPoland, jedyny reprezentant włoskiej marki nad Wisłą. W ramach współpracy biznesowej GPoland zapewnia swoim partnerom profesjonalną pomoc i wsparcie na etapie planowania oraz rozbudowy sklepów mono- lub multimarkowych. Butiki Franchi, organizowane pod patronatem GPoland, funkcjonują już między innymi w Warszawie i Poznaniu.

Nie wiesz, jak założyć sklep Elisabetty Franchi w twoim mieście? To proste: wystarczy, że skontaktujesz się z managerem GPoland lub umówisz się z nim na spotkanie w warszawskim showroomie. Otrzymasz gotowe strategie biznesowe oraz pomoc najlepszych w branży ekspertów w zakresie wyboru lokalu czy doboru personelu do ekskluzywnego butiku marki premium.